Informace pro zákazníky

Všechny informace, které se týkají vládních omezení.

Vážení zákazníci,
vzhledem k opatřením vlády České republiky a vyhlášenému lockdownu, který platí do 3.11., vás chceme informovat o dodacích termínech a nabízených službách našeho e-shopu. 

Covid-19 Informace pro zákazníky k aktuální situaci

Dostupnost

Postele skladem

Dodací termíny u postelí skladem by měly být v současné chvíli bez problému dodržovány. V případě jakýchkoliv změn vás budeme s dostatečným předstihem informovat.

Postele na objednání

Děláme vše pro to, abychom dodrželi zobrazované termíny a zboží vám bylo doručeno včas. Pokud by došlo k jakémukoliv zhoršení situace, kdy bychom dodržení termínů nebyli schopni garantovat, budeme vás s dostatečným předstihem informovat. 

Osobní odběr ve firemní prodejně

Osobní odběr je možný po předchozí telefonické či e-mailové domluvě. Firemní prodejna slouží pouze k účelu výdeje zboží, jinak je uzavřena. 

 

NABÍZENÉ SLUŽBY

V současné chvíli bohužel nenabízíme možnost objednání služby vynášky, montáže či likvidace postele, neboť chceme ochránit naše zaměstnance i vás zákazníky a pomoci tak zastavit šíření onemocnění covid-19.

 

PRODLOUŽENÍ TERMÍNU VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vzhledem k aktuální situaci máte na našem e-shopu možnost vrátit zboží v prodlouženém termínu, a to nejpozději do 30 dnů od vašeho nákupu (standardní lhůta daná zákonem je 14 dnů).  

 

Děkujeme za pochopení a strpení.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 607 800 100 či e-mailu info@postel.cz, jsme vám i nadále k dispozici.

Tým postel.cz

Nenašli jste postel podle svých představ?

Kontaktujte nás