30 dnů na vrácení

Máte 30 dnů na to, abyste se zamilovali.

KDYŽ VÁM TO NEBUDE KLAPAT, MŮŽETE JI VRÁTIT.

ZDARMA PRO NI PŘIJEDEME.

NA VRÁCENÍ MÁTE 30 DNŮ.

Nemusíte spěchat. Možnost vrácení prodlužujeme ze 14 dnů na 30 dnů. Postel a matrace si v pohodlí domova v klidu vyzkoušejte. 

BUDETE CHTÍT VRÁTIT? KONTAKTUJTE NÁS.

Nevyhovují Vám matrace, postel se nevejde do prostoru nebo máte jiný důvod k vrácení? Kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech.

PRO POSTEL SI ZDARMA PŘIJEDEME.

Jakmile od Vás obdržíme zprávu s žádostí o vrácení, dohodneme si s Vámi termín vyzvednutí. Zboží zdarma svezeme zpět a vrátíme Vám peníze. 

OBJEDNEJTE POSTEL NEBO MATRACE

Objednejte si postel nebo matrace. Na všechny vytvořené objednávky se vztahuje akce "30 dnů na vrácení zdarma". Zboží si můžete v klidu domova vyzkoušet a pokud Vám nebude vyhovovat, můžete jej do 30 dnů zdarma vrátit

chci si vybrat

VYZKOUŠEJTE POSTEL NEBO MATRACE

Bojíte se nákupu postele přes internet? Nyní už nemusíte. Máte 30 dnů na to, abyste se zamilovali a vše si v pohodlí domova vyzkoušeli. 

ROZHODLI JSTE SE PRO VRÁCENÍ?

Postel nebo matrace vám z nějakého důvodu nevyhovují? Kontakujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na e-mailu info@postel.cz

kontaktujte nás

NA TERMÍNU SVOZU SE DOHODNEME

Jakmile od Vás obdržíme zprávu, že žádáte o vrácení a svoz zboží, budeme Vás kontaktovat ohledně termínu vyzvednutí. 

PŘÍPRAVA ZBOŽÍ KE SVOZU A VRÁCENÍ PENĚZ

Jakmile budeme dohodnuti na termínu svozu, bude třeba zboží připravit k vyzvednutí. Uchovejte původní obalové materiály a štítek označující zboží. Postel rozmontujeme, zabalíme, zkontrolujeme, zda nedošlo k poškození a odvezeme. Po kontrole zboží při vrácení do firmy Vám budou nejpozději do 14 dnů vráceny peníze. 

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

O jakou akci se jedná? 

  • Akce "30 dnů na vrácení zdarma" platí od 1. 3. 2023 na všechny objednávky postelí a matrací. Platí pouze na zboží zakoupené na e-shopu www.postel.cz. Nevztahuje se na atypické objednávky.
  • Po doručení objednaného zboží máte 30 dnů na to, abyste si postel či matrace vyzkoušeli. Pokud Vám z nějakého důvodu nebudou vyhovovat, můžete je do 30 dnů od dodání zdarma vrátit.
  • Zboží u Vás po předchozí dohodě vyzvedneme. 

Jak se o zboží během 30 dnů starat?

  • Zboží, které Vám bude doručeno, při převzetí zkontrolujte. Ve chvíli, kdy jej převezmete, potvrzujete řádné dodání a bezvadnost zboží. 
  • Uschovejte prosím původní obalové materiály a štítky označující zboží. Tyto štítky jsou nalepeny na každém dodaném balíku, uschovejte prosím štítky ze všech balíků. Můžete je z obalu vystřihnout nebo nechat nalepené. Důležité je, aby nebyly poškozeny či ztraceny. 
  • Pokud budete chtít zboží během 30 dnů vrátit, je třeba, aby bylo v bezvadném stavu jako při dodání. 

Jak mohu zažádat o vrácení zboží? 

Chci vyměnit pouze matrace, jak postupovat?

  • Pokud jste si objednali matrace, které Vám nevyhovují, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře či prostřednictvím e-mailu na info@postel.cz. Dohodneme se, za jaké matrace chcete své původně zakoupené zaměnit. 
  • Výměna je možná pouze jedenkrát. 
  • Následně Vás budeme kontaktovat s termínem doručení nových matrací a vyzvednutí původně zakoupených matrací. 
  • Připravte si štítky označující zboží, které jste obdrželi při dodání zboží. 
  • Připravte původní obalové materiály. 
  • Upozorňujeme, že v případě vrácení matrací (samostatných i součástí postele) dojde z hygienických důvodů vždy k ponížení vrácené částky o cenu potahů. 

Kdy si přijedete zboží vyzvednout?

  • Jakmile dostaneme Váš požadavek o zpětný svoz zboží, zašleme Vám potvrzení o jeho obdržení. Následně Vás bude během několika dnů kontaktovat dispečerka s návrhem termínu vyzvednutí. 

Jak mám zboží připravit k vyzvednutí?

  • Z postele / matrace sundejte ložní povlečení. Připravte přístup do ložnice, tj. dostatečný prostor v chodbách, na schodišti, aby se s postelí při odvozu dalo v prostorách Vašeho domu / bytu manipulovat. 
  • Připravte si štítky označující zboží, které jste obdrželi při dodání zboží. 
  • Připravte původní obalové materiály. 

Jak bude probíhat vyzvednutí? 

  • Servisní technici přijedou v dohodnutém termínu pro vracené zboží. 
  • Při převzetí zboží zkontrolují, aby bylo jisté, že nedošlo k žádnému poškození a zboží nafotí. 
  • Následně jej zabalí do původních obalových materiálů a označí štítky, které jste měli uschovat. 
  • Předají Vám potvrzení o převzetí zboží zpět. 
  • Upozorňujeme, že v případě vrácení matrací (samostatných i součástí postele) dojde z hygienických důvodů vždy k ponížení vrácené částky o cenu potahů. 

Zboží je poškozené a chci ho vrátit. 

  • Pokud došlo během 30 dnů používání k poškození zboží a budete jej chtít vrátit, bude Vám vrácena poměrná část dle míry poškození. 
  • Pokud budete vracet samostatné matrace nebo matrace, které jsou součástí postele, vždy bude kvůli hygienickým standardům odečtena cena potahu. 

Kdy dojde k vrácení peněz?

  • Jakmile je zboží přivezeno od zákazníka zpět do firmy, dojde k poslední kontrole zboží. 
  • Do 14 dnů od vrácení Vám zašleme částku za zakoupené zboží zpět na Váš bankovní účet. 
  • Upozorňujeme, že v případě vrácení matrací (samostatných i součástí postele) dojde z hygienických důvodů vždy k ponížení vrácené částky o cenu potahů. 

Vyberte si z naší nabídky

Podělte se o užitečné rady, tipy a triky s přáteli.

Zaujala Vás nabídka? Nenechávejte si ji pro sebe.

Nevíte si rady s výběrem? Kontaktujte nás!

Kontaktujte nás